Minden, ami írás, vagy azzal kapcsolatos.

Írjunk kreatívan, éljünk kreatívan!

Írjunk kreatívan, éljünk kreatívan!

Nyereményjáték-elmélet

2023. december 10. - agnessza

A legtöbben azért írnak ki nyereményjátékot, hogy egy eredményes marketinghúzással előre lendítsék a vállalkozásukat. Én az írói és a festői munkásságomat szeretném népszerűsíteni ezzel az eszközzel, vagyis az én célom is a reklám. Szerintem ez mindegyik félnek előnyös, a résztvevők esélyt kapnak, a kiíró pedig láttathatja magát és a termékeit.

win.jpg


Mielőtt végig vittem két játékot, így vélekedtem erről. Utólag viszont azt mondom, egy ilyen játék ennél többről is szólhat. Élő kapcsolatot hoz létre az alkotó és a közönsége közt. Egyszer csak azon kaptam magam, hogy ujjongok, mert olyasvalakit dobott ki a random generátor, aki például kötődik a helyhez, ahol felnőttem, vagy ahol jártam már és jól éreztem magam. A másik pillanatban felfogom, milyen sokat jelenthet egy nyeremény, ha épp bátorításra van szükségünk.

Ilyenkor a szerző csak áll egy képzeletbeli kikötő korlátjánál a naplementét bámulva és a hajói után néz büszkeséggel és hálával telten. Hálás vagyok a Legfőbb Alkotónak, hogy ott lehet bennem az a szikra, ami a semmiből értéket képes teremteni, alkotásokat létrehozni. Továbbá hálás vagyok az engem támogatóknak és inspirálóknak, akik mindvégig hittek bennem, de még azoknak is, akik épp hátráltattak vagy furcsán néztek rám, hiszen ők is az utam részei.

Ezúton szeretném megköszönni mindazoknak, akik neveztek a játékokra, akik pozitív véleményt fogalmaztak meg, esetleg habitustól függően nyíltabban vagy szűkszavúbban, de hálásan megköszönték a nyereményt vagy akár a részvételi lehetőséget.

Az alábbi képen a könyvem az egyik új tulajdonosával, Tóth Nikivel látható:

tniki.jpeg

Írjunk kreatívan, éljünk kreatívan!

A bejegyzés trackback címe:

https://irjunkkreativan.blog.hu/api/trackback/id/tr218277725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása