Minden, ami írás, vagy azzal kapcsolatos.

Írjunk kreatívan, éljünk kreatívan!

Írjunk kreatívan, éljünk kreatívan!

Földünket ünnepeljük

2022. április 22. - agnessza

Néha hajnalban, mikor mindenki alszik, de én már fent vagyok, érzem a Föld lüktetését. Ilyenkor a természet gyönyörűségére gondolok és arra, milyen nagy kincs az élet. Ezt az életérzést versbe szedve tudtam a leginkább megörökíteni. Legyetek a vendégeim egy lírai utazásra, hallgassátok meg az alábbi videóban elhangzó versemet!

 Írjunk kreatívan, éljünk kreatívan!

A bejegyzés trackback címe:

https://irjunkkreativan.blog.hu/api/trackback/id/tr7517813249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kultgirl 2022.04.26. 13:40:27

Gratulálok, nagyon szép vers, a mondanivalója egyre akutabb ránk nézve.

agnessza 2022.04.27. 11:07:36

Köszönöm a kedves szavakat.
Kis háttér:
A versben megpróbáltam érzékeltetni azt a rácsodálkozást, amit az élet misztériumát átérezve a természetben érzek. Anyaként rendkívül fontos számomra, hogy azokat az örömöket, amiket nekem lehetőségem van megélni, még a fiamnak és az ő utódainak is legyen módja élvezni.
süti beállítások módosítása